Oldal: 1 / 1

Sugárkezelés

HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 09:00
Szerző: Judit63
Sugárkezelésen vagyok túl,33 darabot kaptam.
Estleges későbbi mellékhatásokról tudnátok írni??
Köszönöm Judit

Re: Sugárkezelés

HozzászólásElküldve: 2013.05.18. 12:24
Szerző: védi
Kedves Judit!
A portálon ayurvédikus elvek mentén szoktunk érdekes testi és lelki betegségeket feltáró írásokat közölni. Ha érdekel esetleg a testi betegséged egyéb kezelési lehetősége (lelki feltárása, megbocsájtása), mi ebben tudunk neked segíteni.
Üdvözlettel:
védi

Re: Sugárkezelés

HozzászólásElküldve: 2013.05.18. 12:32
Szerző: kiscicus
Szia Judit!

Egy ismerősöm kapott sugárkezelést, de már vagy 17 éve, mert olyan helyett nőtt neki daganat, ahol nem lehetett hozzáférni.

Nemsokára utána étvágytalan lett, ezért lefogyott,hányingere volt,nem termelődött elég nyál a szájában, ( általában szorulás is van),elkezdett hullani a haja, de nem kopaszodott meg teljesen, és évek alatt a fogai gyakorlatilag szétporladtak.

Egyéb csontkárosodásról nem tudok.

Azóta is él, jól van.( na jó, 70 év körüli).. Nem újult ki nála a betegség.

A kezelés alatt szedett rengeteg vitamint, főleg sok C-vitamint, meg A vitamint, a nyálkahártyavédelem miatt, ( abból mértékkel kell, mert zsírban oldódó), Celladam cseppet, kúpot, Béres cseppet.

A Béres cseppet nagyon sokáig szedte utána is. Az nagyon jó.
Ha nincs nyál, akkor kapni tubusban gél szerű műnyálat, pl. a patikában.( Most nem tudom a nevét, de ha érdekel, megszerzem)
Esetleg szemszáraságra szemcseppet. Legjobb az Oftagel,mert az a csepp és a gél közötti állagú.Vagy a Tears Naturale ll.szemcsepp.
Számítógép használat miatt használom.


Jobbulást kívánok!

Ha van kérdésed, szívesen válaszolok.

üdv, Kiscicus

Re: Sugárkezelés

HozzászólásElküldve: 2013.05.18. 12:33
Szerző: kiscicus
Szia Védi!

Miért nem látom azt a hsz-t, amit megírta,?

Ti milyen böngészőt használtok?

Re: Sugárkezelés

HozzászólásElküldve: 2013.05.18. 12:33
Szerző: kiscicus
...

Re: Sugárkezelés

HozzászólásElküldve: 2013.05.18. 13:09
Szerző: védi
Szia kiscicus!
Sajnos nem tudom, nem én vagyok az admin :) Én sem látom, amikor megírom a választ sajnos .... mi internet explorert vagy mozillát használunk.
Üdv:
védi